Smakte det? Mors tradisjonelle laksefilet.

Fersk & Ferdig sine ferdigretter, sies å skulle smake som Mors middag. Jeg vil ikke si meg enig i dette. Jeg og min kone, prøvde ut Mors Tradisjonelle laksefilet. Innpakningen ser fin ut, men det som møter deg nå pakken åpnes, er ikke som bildet vil ha det til. Kjedelige farger, etterfulgt av lite smaksrik rett, med laks, poteter og gulrot – like mange prosent ( 22%) av alt. Jeg og min kone var begge enige om at dette ikke vil bli kjøpt på nytt. Eneste som var tilfredsstillende, var at der var nok saus til å knuse potetene i. Vi måtte krydre godt opp med salt og pepper for å få smak til retten. Du blir heller ikke mett av dette, om ikke du er i den eldre eller yngre garde som ikke krever for mye mat.
Min kone sa dette minnet henne om de smakløse retter hun spiste som liten. Retten kunne vært så mye mer spennende om der var noe mer grønnsaker, mer smak i sausen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg