Ketolyse – lavkarbo – livsstil.

Hei alle livsnytere som der ute har lagt om livsstilen til denne livsstilen. Der florerer mange former for livsstiler som innebærer omlegging av matvaner. Over mange år med mat som arbeid og hobby, leser og ser  jeg i mange fora at dette interesserer mange. Flere etterspør menyer, dagsplaner, forslag til enkeltretter, inspirasjon, oppvåkning, og veiledning til riktig kosthold. Håper med min blogg, der mat som inneholder
hflc – ketogent kosthold kan være med å hjelpe til videre inspirasjon til å ta tak i denne form for omlegging av livsstil. Har endret søkekriterier når dere går inn på siden kokkengeir.blogg.no

Her finner dere nå kategorier ut fra hva retter inneholder av hovedprotein. Også metning, være seg forrett, smårett/lunsj, middager, desserter, bakverk mm. Her ligger også Menyer – ukeforslag på middager – 14 dager`s menyplan med Frokost – lunsj – middager og kveldsmåltid som kan nyttes. Håper dere finner noe å ta fatt i. Ellers legger jeg ut nesten daglig i flere grupper på Facebook, Instagram, der jeg også linker til oppskrifter. Noe ligger som dokumenter i gruppene. Håper dere vil følge veien videre med meg.
Hilsen KokkenGeir.

 

Her kommer noen bilder fra mitt siste utvalg av retter:

 

Lavkarbomenyer.

Monster lavkarbo ris.

Muffins med topping av sjokolade og ostekrem.
Plankebiff med ytrefilet av storfe.

Lifestyle Benedikt porselen fra Norrona.net

Ostekrem med bær og nøtter.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg